Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Ανταπόκριση : Knuckledust - 23/3/2013 @ 7 Sins


Θα ξεκινήσω με την ανταπόκριση του κόσμου στο κάλεσμα της συναυλίας ενώς από τα σημαντικότερα συγκροτήμα της Βρετανίας.Ωρες ώρες αναρωτιέμαι αν αξίζει το κόπο να έχω αυτό το blog, το μοναδικό ελληνόφωνο για hardcore μουσική, όταν πηγαίνουμε από 50 εώς 100 ατόμα σε συναυλίες και πάντα οι ίδιοι και οι ίδιοι!

Δυστυχώς δε πρόλαβα τους World Ιs Βond και ζητάω συγνώμη από τα παιδιά...ίσως κάποια άλλη φορά.
Πρόλαβα όμως τους Sensless όπου για περίπου 50 λεπτά σφυροκόπησαν το 7 Sins με τους beatdown ρυθμούς τους. Δεν είναι το στυλ μου αλλά οι συγκεκριμένοι έχουν αρκετά πλέον χρόνια στο κουρμπέτι και μετράνε αρκετές ώρες "πτήσης" επί σκηνής ώστε πλέον να έχουν το κοινό τους και να δημιουργούνε από μόνοι τους την απαραίτητη "φασαρία" στα live τους. Λόγω και της μικρής προσέλευσης του κόσμου ο τραγουδιστής τους βρήκε άπλετο χώρο κάτω από τη σκηνή και έβγαλε όλη τη συναυλία μαζί με τους "πιστούς" οπαδούς της μπάντας οι οποίοι ανταποκρίθηκαν ανάλογα.

Γύρω στις 11 βγήκαν και οι headliners της βραδυάς, Knuckledust. Επειδή είχα τη τύχη να τους έχω ξαναδεί στη συναυλία τους το 2004 οι συγκρίσεις ήταν αναπόφευκτες. Οι Knuckledust να παρακαλάνε το κόσμο να έρθει πιο κοντά στη σκηνή και να συμμετέχει? Ελεος! Κάποιοι φιλότιμοι προσπάθησαν και δημιούργησαν ένα στοιχειώδες pit στη πίστα του club, το συγκρότημα έδωσε ότι είχε και δεν είχε για να γίνει ένα καλό show αλλά αυτό που μου έμεινε σ'εμένα τουλάχιστον ήταν ένα τεράστιο ΓΑΜΩΤΟ! Δεν έφταιγαν οι διοργανωτές, δεν έφταιγε η μπάντα που τα έδωσε όλα ούτε όσοι ήταν εκέι, έφταιγαν οι πολλοί που δεν ήρθαν και μας χάλασαν αυτή τη κατά τ'άλλα πολύ ωραία βραδυά.


CyCo Alx


ΥΓ: Δεν είμαι δημοσιογράφος για να μεταφέρω τι ακριβώς παίχτηκε στο live, ούτε νοιώθω την ανάγκη να το κάνω. Γράφω απλά το πως πέρασα εγώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...