Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Agnostic Front - One Voice (1992)




Το 1992 η σχολή μου ήταν διπλα στο θρυλικό δισκάδικο Happening. Συνηθίζαμε να περνάμε μια βόλτα από εκεί 2-3 φορές τη βδομάδα . Πάμε που λές μια μέρα με το κολητό μου (και σημερινό κουμπάρο) και βλέπω καρφωμένο στο τοίχο ένα εξώφυλλο απο δίσκο Agnostic Front που δεν είχα...One Voice έγραφε ο τίτλος...μετά το αρχικό σοκ αφού είχαν να βγάλουν δίσκο κοντά πέντε χρόνια και αφού ξέραμε ότι ο Miret ήταν φυλακή , συνειδητοποίησα ότι είχαμε να κάνουμε με νέο δισκο της αγαπημένης μου μπάντας.




Τρέχω στο ράφι με το γράμμα Α και αρχίζω να ψάχνω...τζίφος...η επόμενη ενέργεια μου ήταν να πίασω από τον γιακά τον Χάρη που δούλευε τότε εκεί (respect man) και να τον απειλήσω ότι αν στα επόμενα 3 χιλιοστά του δευτερολέπτου δε μου έφερνε ένα αντίτυπο θα έπαβα να ήμουν χορτοφάγος και θα γινόμουνα zombie. Με προσγείωσε άσχημα στη πραγματικότητα και μου εξήγησε ότι δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα και θα ερχόντανε σε τρεις μέρες. Μετά από yoga τριων ημερών έφτασε η μέρα ...10 ακριβώς ήμασταν εκεί...το αγοράσαμε αλλά έπρεπε να περιμένουμε άλλες 4 γαμημένες ώρες...είχαμε μαθημα που έπρεπε να παρακολουθήσουμε. Οταν τελείωσαμε φύγαμε τρέχοντας...πράσινο λεωφορείο για Καλιθέα(TK Boys!!) και σπίτι μου...βάζουμε το δισκάκι στο πικ-απ και τα 3 δευτερόλεπτα που περιμέναμε μέχρι να μπει η βελόνα στο αυλάκι φάνηκαν αιώνας...shit...κάτι πόρτες απο φυλακές να ανοιγοκλείνουν...κάτι φωνές απόγνωσης....ω ναι.... New Jack....από εκείνη τη στιγμή και μετά ένοιωσα πως είχα στα χέρια μου ένα διαμάντι.

Ο δίσκος αυτός δημιούργησε στη κυριολεξία αυτό που λέμε νεοϋορκέζικο HardCore. Ακόμα τον ακούω και ακόμα κανείς δε μπόρεσε να τον ξεπεράσει...ούτε οι ίδιοι.

Επίλογος :
Stood strong through right or wrong.
fought pain with time and hate.
here I stand alone and on fire in a room with a view, a fence with barbwire.
today my world ends and so theirs begins. slowly
Ng to justify comparible sins. I stand here alone and unafraid.
I've known in my past I've done worse days.
mayy be apart from my dreams and desires yet no man can withhold me from what I most admire
Stood strong through right or wrong.
fought pain with time and hate.
I'll fight when they try to strip me of my rights and wont,
I wont accept defeat. I may be down but I will not be beat. one voice
With pride I'll keep on striving till I die and never, never will I black out. T
he streets remain in heart without a doubt. one voice.

Cyco Alx...Old School NYHC


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...