Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Δισκοκριτική : Gang Green - I Fear 7'' (2011)


Καινούργια κυκλοφορία και για τους ιστορικούς Gang Green εν έτη 2011. Το Ι Fear περιέχει δύο τραγούδια κι εγώ προσωπικά δε κατάλαβα το λόγω για τον οποίο κυκλοφόρησε, αφού από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω, δεν υπάρχει κάτι άλλο στα σκαριά.

Η πρώτη πλευρά ξεκινάει με το ομώνυμο I Fear που εμένα τουλάχιστον δε μου προκάλεσε φόβο αλλά πανικό. Ενα ανέμπευστο τραγουδάκι που θα μπορούσε να γράψει η τελευταία alternative μπάντα της γειτονιάς. Τι είναι αυτό που "φοβάται" ο Chris Doherty  το 2011; ...μη τον παρατήσει η γκόμενα!!! Μιλάμε για τρελό ξενέρωμα. Μάλλον μεθυσμένος(...δε του συμβαίνει και πολύ συχνά άλλωστε) θα ήταν όταν το έγραφε.
Η τάξη αποκαθίσταται με το Τhe Other Place που φιλοξενείται στη δεύτερη πλευρά του 7''. Κλασσικοί Gang Green εποχής "You Got It ". Το κομμάτι ξεκινάει δυναμικά με το γνωστό speed (metal!!) hardcore των βοστονέζων και καταλήγει να βγάζουν και τη βρώμικη rock 'n roll αλητεία που τους χαρακτήριζε πάντα.
Αν στο  I Fear  ήθελα να πάρω ένα γυαλόχαρτο και να ξύσω το βινύλιο για να μην ακούω αυτό το αίσχος στο  Τhe Other Place ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου. Αλλωστε αυτό ήταν πάντα οι Gang Green, αντιφατικοί μπεκρήδες που μπορούσαν να γράψουν το σκληρότερο και το πιο poser-αδικο τραγούδι στο κόσμο!

CyCo Alx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...