Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Still Screaming - From The Ashes Of A Dead Time (2009)


Οταν ανακαλύπτω μια καινούργια μπάντα η αλληλουχία έχει ώς εξής : διαβάζω, μπαίνω στο myspace, αν μου αρέσει κατεβάζω, ακούω 2-3 φορές και αν όντως αξίζει το αγοράζω. Οι μόνες φορές που έχει αλλοιωθεί αυτή η αλληλουχία ήταν για όταν επρόκειτο για αγαπημένα συγκροτήματα που δεν ήθελαν συστάσεις...και για τους Still Screaming.




Oταν ενημερώθηκα για την ύπαρξη των Γερμανών, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να μπω στο myspace για να δω/ακούσω με τι είχα να κάνω...όταν άκουσα τα πρώτα 3 κομάτια που είχαν διαθέσιμα το επόμενο βήμα ήταν να παραγγείλω ότι είχαν βγάλει μέχρι εκείνη τι στιγμή...κοινώς 2 full length  δίσκους και ένα 7''.
Το απόλυτο old school hardcore στα βήματα των συμπατριωτών τους Ryker's, που τυχαίνει να είναι ένα από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα.
Οι δύο τραγουδιστές δίνουν απίστευτη ώθηση στις "παλιομοδίτικες" hardcore συνθέσεις. Οντως ο δίσκος ξεπηδάει από "τις στάχτες μιας πεθαμένης (όχι και τόσο) εποχής" (" from the ashes of a dead time").
Χωρίς υπερβολή το  "From The Ashes Of A Dead Time" είναι ένας από τους καλύτερους hardcore δίσκους που έχω ακούσει στη ζωή μου...και πιστέψτε με έχω ακούσει πάαααρα πολλούς.
Για λίγες μπάντες θα ήμουν τόσο απόλυτος...όλοι όσοι ακούνε αυτή τη μουσική και όχι μόνο, αξίζει να αφιερώσουν λίγο χρόνο και να ασχοληθούν με αυτό το συγκρότημα.

ΥΓ : O  δίσκος βγήκε το 2009, πολύ νέος για να μπει στο Χρονοντούλαπο, πολύ παλιός για να μπει σα Δισκοκριτική (Δισκοκριτική θα μπεί αλλά καταλαβαίνετε τι θέλω να πω). Για όσους δε τους ξέρουν και ακούνε αυτή τη μουσική ας θεωρηθεί ως χριστουγιεννιάτικο δώρο. HARDCORE PRIDE...όπως λένε και οι ίδιοι

Γεια χαρα,

CyCo Alx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...