Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

ΤALK - ACTION = 0



Δε πήγα εχθές στους Madball, πήγα στη πορεία για το Πολυτεχνείο. Από τη πρώτη στιγμή που άκουσα για τούτη τη συναυλία η ημερομηνία που θα γίνονταν μου έκατσε πολύ στραβά, γι αυτό άλλωστε δεν έγραψα και τίποτα στο hardcore nation.


Για να το ξεκαθαρίσουμε, δεν είμαι ούτε με τους "μεν" διοργανωτές ούτε με τους "δε"...ούτε με τους "παραπέρα"...είμαι απλά ένας πάνκης τα τελευταία 28 χρόνια της ζωής μου.
Για μενα η 17 Nοέμβρη είναι μια συμβολική μέρα. Ειδικά αυτή τη περίοδο που ζούμε έπρεπε να είναι ο "φάρος" μας γιατί ζούμε μια οικονομική χούντα.
Δε θα κάνω πολιτική ανάλυση, ποιος είμαι εγώ άλλωστε να κανω κάτι τέτοιο. Απλά λυπάμαι βλέποντας στην Αμερική η hardcore κοινότητα να ασχολείται ενεργά με τα τεκτενόμενα στη κοινωνία και στη πολιτική, πχ η Black 'n Blue Productions του Freddy Madball που είδατε εχθές όσοι πήγατε, προέτρεπε το κόσμο να συμμετέχει στο κίνημα Occupy Wall Street και γενικά η hardcore σκηνή της πόλης συμμετείχε ενεργά και επώνυμα σε όλο αυτό. Υπάρχει το ΗΗF(Hardcore Help Foundation) όπου μπάντες και απλός κόσμος με τον ένα ή τον άλλο τρόπο βοηθάνε ανθρώπους της σκηνής και όχι μόνο, σε όλο το κόσμο που αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα. Ωραίες κινήσεις από ωραίους ανθρώπους που είναι...ΗΑRDCORE!
Κι εμείς εδώ ΤΙ;

Δε θα έπρεπε να γίνει έστω ΜΙΑ...1...αριθμός ΕΝΑ...συναυλία ενάντια στα μέτρα και στα μνημόνια...ΜΙΑ γαμημένη συμμετοχη σε πορεία ίσως; Μη πω και τη "τρελή" μου ιδέα να ενώσουν τις δυνάμεις τους όσοι διoργανώνουν hardcore συναυλίες στην ελλάδα και να φέρουν "μεγάλα" ονόματα του χώρου ώστε να γίνει μια μεγάλη συναυλία/διαδήλωση ενάντια στο καπιταλισμό που βιώνουμε με το χειρότερο του πρόσωπο στη χώρα μας.

Πέρα από μερικές μπάντες (ξέρουν ποιες είναι) που συμμετέχουν σε διάφορες συναυλίες αλληλεγγυης (και τους δίνω τον απόλυτο σεβασμό μου γι αυτό που κάνουν) που κατά κύριο λόγω οργανώνουν αναρχικοί, Ηardcore/Punk σκηνή ενάντια στην αστυνομακρατία και στη καμουφλαρισμένη χούντα μου ζούμε δεν υπάρχει!  Συγνώμη δηλαδή, αλλά για κάτι τέτοια δε λένε τόσα χρόνια τα τραγούδια μας; Μόνο ωραία λογάκια στους στίχους και άντε να φωνάξουμε ένα Μπατσοι-Γουρούνια-Δολοφόνοι σε καμιά συναυλία όταν κάποια μπάντα από το ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ κριτικάρει λίγο τη κατάσταση στην ελλάδα! Επί της ευκαιρίας οι δικοί μας..εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων στα live τους κουβέντα...
Ντρέπομαι και λυπάμαι...




CyCo Alx


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...