Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

My Turn - Athens (2012) + download


Πρώτο άλμπουμ για τους My Turn και τα συναισθήματα είναι αμφιλεγόμενα. Οι My Turn είναι μια μπάντα την οποία γουστάρω πέρα από το μουσικό κομμάτι και για δύο άλλους λόγους, 1ον είναι straight edge σε μια εποχή που το εν λόγο κίνημα δε πουλάει καθόλου, μη πω δεν υπάρχει και γίνω υπερβολικός και 2ον γιατί είναι από τις λίγες hardcore μπάντες που εν έτη 2012 καταφέρνουν και έχουν προσωπικό ήχο...και δεν αναφέρομαι μόνο για ελλάδα.
Οπως καταλαβαίνετε ο πήχης είναι ψηλά και ίσως είμαι λίγο αυστηρός αλλά δε φταίω εγώ οι ίδιοι έβαλαν τα στανταρ μου ψηλά με το demo τους Noble Intentions και τα live τους όπου απλά τα σπάνε.

Βάζοντας το "Athens" στο πικ-απ μου οφείλω να ομολογήσω ότι ξενέρωσα.Ξεκινάει με ένα μέτριο αλλά δυνατό κομμάτι το "Photos on the wall" και ενώ περιμένεις η συνέχεια να είναι πιο εκρηκτική το "Broken" και το "Let's laugh to death" που ακολουθούν είναι από μέτρια εώς αδιάφορα κομμάτια. Κι εδώ έρχεται ο νόμος του τέταρτου κομματιού ενός δίσκου που αν κι αυτό δεν είναι καλό, το άλμπουμ είναι για πέταμα...στη περίπτωση του "Athens" ο νόμος ισχύει και επιτέλους με το "Bitter End" ακούμε τους γνωστούς καλούς  My Turn! Από εκεί και μετά το άλμπουμ έχει μια "φυσική" συνέχεια, πιο μελωδικές συνθέσεις από το demo αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα γιατί είναι ωραία τα τραγούδια.

Respect μόνο και μόνο για το τίτλο (και το κομμάτι λέει) Orange Juice Punk Rock...τι να πώ; εγώ στη βότκα μου βάζω λεμόνι!

Η παραγωγή είναι πεντακάθαρη, τα φωνητικά δε καπελώνουν τη μουσική όπως έκαναν στο demo τους και δίνουν ταυτότητα στη μπάντα και πλέον μετά από τόσες φορές που τους έχω δει και ακούσει δε μπορώ να τους φανταστώ με άλλο τραγουδιστή.

Συμπέρασμα πως στο "Athens" υπάρχει ένα θέμα με τη κατανομή των τραγουδιών και πως υπάρχουν 3-4 αδύναμες στιγμές στο άλμπουμ πχ πέρα από τα πρώτα τρία κομμάτια το τελευταίο We Kissed Goodnight περισεύει. Δε παύει όμως να είναι μια ξεχωριστή κυκλοφορία από μια ξεχωριστή μπάντα που αξίζει προσοχής

CyCo Alx

6/10


 Κατεβάστε το κι από εδώ με τις ευλογίες των My Turn και τους ευχαριστούμε γι αυτό.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...