Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Δισκοκριτική : Sectarian Violence - s/t EP/7'' (2012)


Οι Sectarian Violence είναι μια "πολυεθνική" μπάντα που αποτελείτε από τρείς Αγγλους (Pat-κιθάρες, Αndy - κιθάρες, Tomas -  ντραμς), έναν Σουηδό (Staffan - μπάσο) και έναν Αμερικάνο (Nicktape - φωνή).
Αυτοπροσδιορίζονται ως staight edge hardcore συγκρότημα αλλά η μουσική τους ξεφεύγει αρκετά από τα στερεότυπα του συγκεκριμένου ιδιώματος.

Στο πρώτο τους ομότιτλο 7'' EP τους, έχουμε πέντε τραγούδια και ένα instrumental όπου το ύφος τους εμένα μου έφερε στο μυαλό αρκετά πράγματα.
Το κλασσικό hardcore είναι σίγουρα ένα από αυτά, αλλά εγώ άκουσα και σημεία που μου θύμισαν από πρωτόγονους D.R.I μέχρι αγγλικό "χαοτικό punk" σαν τους Chaos U.K αλλά και μέρη που θα έκοβα το χέρι μου ότι άκουγα τους Black Flag.

Προσωπικό στυλ λοιπόν με σαφές αναφορές στα '80s, τα τραγούδια διαδέχονται το ένα το άλλο χωρίς περιττά κενά και εισαγωγές και γενικά από το artwork εως τις συνθέσεις αναδύεται μια "παλιομοδίτικη" φρεσκάδα (!!??!).

CyCo Alx

http://sectarianxviolence.blogspot.com/








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...