Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Δισκοκριτική : I Want You Dead - "We are the Legions of Scums" (2010)



 Eδώ έχουμε θέμα! Οι I Want You Dead είναι από τη Πάτρα...μπλα μπλα μπλα...πάμε στα του δίσκου τα βιογραφικά δεν ενδιαφέρουν κανένα όταν μιλάει η καλή μουσική .

Τα παληκάρια με ταλαιπώρησαν...ευχάριστα! Ακουσα το άλμπουμ τουλάχιστον 10 φορές μέχρι να μπω στη διαδικασία να γράψω γι αυτό και ο λόγος ήταν ότι ήθελα να είμαι απόλυτα αντικειμενικός.
Πρώτα από όλα θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως δε την έχω δει κριτικός “τέχνης” και τέτοιες μαλακίες, όσοι μπαίνετε εδώ την ίδια μουσική αγαπάμε και προφανώς τον ίδιο τρόπο ζωής έχουμε διαλέξει.
Εσπαγα το κεφάλι μου να βρώ τι μου θυμίζουν I Want You Dead ...τελικά βρήκα...δε μου θυμίζουν τίποτα συγκεκριμένο, έχουν τη χαοτικίλα των Εxtreme Noise Terror, το crust των Tragedy αλλά όλο αυτό περιτυλιγμένο με μοντέρνο hardcore....ενδιαφέρον ακούγεται! Δε πρόκειται να κρίνω αν είναι καλό ή κακό , μπορείτε να κατεβάσετε το δισκάκι και να αποφασίσετε μόνοι σας, προσωπικά θα παραγγείλω το βινύλιο μόλις τελειώσω αυτές τις γραμμές.
Πέρα από το Moshpit Bruise που είναι ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ η διασκευή του Old Tyme Hhardcore των Slapshot είναι όλα τα λεφτα...πήραν μια κομματάρα από τους Slapshot και την απογείωσαν...απλά respect μαγκες!
Λογικά πρέπει να γράψω κι άλλα για να δικαιολογήσω το "μισθό"  μου , αλλά επειδή δε πέρνω μισθό απλά κατεβάστε το "We are the Legions of Scums"...και ευχαριστήστε τους   I Want You Dead αργότερα!  

To   "We are the Legions of Scums"  μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ 
Μπορείτε να βρείτε τους Ι Want You Dead  στο MySpace   εδώ
Mπορείτε να αγοράσετε( και να στηρίξετε τη μπάντα) το  "We are the Legions of Scums"  εδώ


CyCo Alx 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...