Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Δισκοκριτική : My Turn - Noble Intentions (demo-2010)


Οι My Turn, από Αθήνα, ήταν η πρώτη και δυστυχώς η μόνη μπάντα που έχει ανταποκριθεί στο κάλεσμα μας στα ελληνικά συγκροτήματα ώστε να προβάλουμε τη δουλειά τους και τους ευχαριστούμε γι αυτό.
Το demo τους κυκλοφόρησε το 2010, περισσότερες πληροφορίες για τη μπάντα δεν έχω αφού τις κρατάνε σαν επτασφράγιστο μυστικό...και καλά κάνουν γιατί στη τελική πιον ενδιαφέρει αν ένα συγκρότημα ξεκίνησε πριν 1,2,3...10 χρόνια...παίζουν καλα; αυτό είναι το ζητούμενο.


Και ναι, στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με μια μπάντα που παίζει καλό hardcore.
Moυ είχαν κεντρίσει το ενδιαφέρον από το live που τους είχα δει στη Πάτρα και χάρηκα ιδιαίτερα που ήρθαν σε επαφή μαζί μου. Για να είμαι δίκαιος και ειλικρινής τους είχα ψάξει και είχα κατεβάσει το demo τους πριν έρθουν σε  επαφή μαζί μου οι ίδιοι.
 Πάμε τώρα στα του demo...παλιομοδίτικο (old school που λέμε και στα ελληνικά) hardcore punk, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Εξι κομμάτια καθαρού hardcore έξω από τα δόντια. Αυτό που με προβλημάτισε στην αρχή ήταν τα φωνητικά, μοίαζουν πολύ με αυτά των Shutdown, και ήθελα να γράψω ότι ίσως τα ήθελα πιο καθαρά. Μετά όμως από 2-3 ακούσματα του demo άλλαξα γνώμη, τα φωνητικά έχουν δικιά τους "ταυτότητα" και είναι σα σήμα κατατεθέν για κάθε μπάντα. Οι My Turn έχουν σήμα κατατεθέν. Επίσης μου άρεσαν τα αλά Greg Ginn περάσματα στις κιθάρες και γενικά η όλη αίσθηση του το "κάνουμε όπως παλιά" που μου έβγαλαν τα τραγούδια.
Εδώ θα σταθώ λίγο, είχα καιρό να ακούσω ελληνική μπάντα να παίζει απλά hardcore. Ωραίες οι καφρίλες, ωραίο και λίγο μεταλ στη μουσική αλλά ειλικρινά πιστεύω πως έχουμε χάσει λίγο τη μπάλλα. Εχω βαρεθεί να ακούω και να βλέπω συγκροτήματα με "βόθρους" φωνητικά, μεταλ κιθάρες και συμπεριφορά σα τον Freddy "Madball" επί σκηνής. Δε ζούμε στο Brooklyn και στη τελική έχει παραφορεθεί αυτό το κουστουμάκι.
Δε γράφω άλλα για τους My Turn από τη στιγμή που μπορεί οποιοσδήποτε να κατεβάσει το demo τους και είναι καλύτερα να διαμορφώνει κάποιος τη δική του άποψη.
Να πω μόνο πως στις 16/6 θα παίξουν με τους Comeback Kid στο ΑΝ.
Το  Noble Intentions μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ

 CyCo Alx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...