Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Wisdom in Chains live @ 7 Sins 3/4/2011


Οταν έμαθα πως θα έρθουν οι Wisdom In Chains στην Ελλάδα δε πίστευα στ'αυτιά μου. Μια καλή μπάντα πάνω στα ντουζένια της...σπάνιες τέτοιες επισκέψεις στη χώρα μας. Από τη μία επιβεβαιώθηκα και από την άλλη απογοητεύθηκα. Η προσέλευση του κόσμου ήταν Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Η! Αν αυτή είναι η hardcore σκηνή στην Ελλάδα που σε ένα ανερχόμενο πολύ καλό συγκρότημα από Αμερική κατορθώνουμε και μαζευόμαστε με το ζόρι καμιά 100αρια άτομα, για πια σκηνή μιλάμε;


Δε θα αρχίσω τις αναδρομές στο παρελθόν αλλά μόνο που τα σκέφτομαι με πιάνει κατάθλιψη. Τέλως πάντων...ζωή σε λόγου μας.

Τη συναυλία άνοιξαν οι Ελληνες One Last Round. Hardcore/Punk του δρόμου. Ωραίοι ρυθμοί, αρκετές διασκευές (μια Warzone θυμάμαι γιατί η μπύρα έρεε αύθονη από πριν!). Πολύ καλοί, είχαν και κομάτια με ελληνικό στίχο που εμένα προσωπικά μου λείπουν. Η σκηνική τους παρουσία ήταν λίγο υποτονική αλλά δεν έφταιγε το συγκρότημα γιατί ο κόσμος ήταν λίγος, μουδιασμένος και δεν έδειχνε διάθεση να πολυσυμμετέχει. Παρόλα αυτά πάντως ήταν πολύ καλή επιλόγη για να ανοίξουν τη συναυλία και εμείς τουλάχιστον διασκεδάσαμε ακούγοντας τους.

Εδώ θέλω να σημειώσω κάτι, από τα μισά περίπου του σετ των One Last Round ο τραγουδιστής των Wisdom In Chains ήταν κάτω με το κόσμο και προσπαθούσε να τους παρακολουθήσει αλλά έγινε αντιληπτός από το κόσμο και όπως ήταν φυσικό τη περισσότερη ώρα αναλώθηκε να βγάζει φωτογραφιές και να συνομιλεί με τους παραβρισκόμενους. Σα κίνηση πάντως εγώ τη θεωρώ σημαντική, άλλη μια φορά το εχώ δει αυτό να συμβαίνει με τους Extreme Noise Terror.

Οταν βγήκαν οι Wisdom In Chains για 1-2 τραγούδια το κοινό συνέχισε να είναι μουδιασμένο και η βραδυά έδειχνε ως η απόλυτη καταστροφή. Οι Wisdom όμως είχαν άλλη άποψη. Δε το έβαλαν κάτω και άμα το έχεις καταφέρνεις να ξεσηκώσεις και τους πεθαμένους. Μετά από λίγο δημιουργήθηκε ένα στοιχείωδες μεν, αλλά πολυ εκδηλωτικό δε pit κάτω από τη σκηνή. Συγκρότημα και κόσμος έγιναν ένα και το πάρτυ άρχισε. Επαιξαν κομάτια από όλους τους δίσκους τους, ο κόσμος ήξερε τους στίχους κάτι που όπως μας αποκάλυψαν αργότερα οι Wisdom δε το περίμεναν ούτε στα πιο τρελά όνειρα τους.

Η μπάντα εκτίμησε το γεγονός ότι είμασταν λίγοι αλλά καλοί εκείνο το βράδυ στο 7 Sins και τα έδωσε όλα. Αναφέρθηκε μάλιστα ότι περίμεναν να είμαστε καμιά 10αρια άτομα και τους έκανε μεγάλη έκπληξη που είμασταν με το ζόρι καμιά 100ρια...έκαναν την ανάγκη φιλότιμο οι άνθρωποι.

Τελικά ίσως και καλύτερα έτσι όπως εξελίχθηκε η βραδυά. Απολαύσαμε μια hardcore συναυλία από τα παλιά. Η μπάντα τα έδωσε όλα και παρόλο που ήταν η τελευταία συναυλία τους στη Ευρώπη τιμήσαν και τον τελευταίο που παραβρέθηκε στο live τους. Εγώ και η L-Pi πάντως είμασταν για περίπου μια ώρα που έπαιξαν με ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο.

CyCo Alx

Y.Γ Θα ήθελα να προσυπογράψω το ΥΓ του Shadow στο Rock Nation στη δισκοκριτική του για τους Whitesnake και να πω επίσης ότι σε όλες τις συναυλίες που σχολιάζουμε, πάμε με δικά μας έξοδα και δε τα πέρνουμε ούτε πρόκειται να το κάνουμε ποτέ από κανένα! 

3 σχόλια:

  1. Hi!
    Βασικά,μπήκα να τσεκάρω για Κερατέα,αλλά δεν μπορώ να μην κάνω και εδώ σχόλιο...καθότι το Hardcore είναι για μένα...πάρα πολλά!
    Δεν ήμουν στο live ,ούτε και πολλοί από τους φίλους μου.Κάποιοι δεν είμαστε από Αθήνα και κάποιοι είναι άνεργοι...δικαιολογίες? όχι!!
    Terror,Death Before Dishonor,D.R.I,Heaven Shall Burn και τόσα άλλα live μαζεμένα,φυσικό ήταν...ότι κάποιο,θα...πλήρωνε τα σπασμένα...
    Όσο για την Ελληνική σκηνή,που όλοι λένε ότι δεν υπάρχει...την αδικούν...
    Όσο υπάρχουν local bands,fanzines,distros,blogs,γίνονται lives και πάνω απ'όλα,όσο υπάρχουν αυτοί που στηρίζουν τα live(και πληρώνουν το εισητήριο)...σκηνή θα υπάρχει...το τι πιστεύει ο ένας για τον άλλο,δεν έχει να κάνει...όλοι έχουν μια άποψη.
    Εμένα μου φτάνει και μου περισσεύει που διάβασα για το χαμόγελό σας,στην διάρκεια του live...και σίγουρα δεν είσασταν οι μόνοι...

    OLD SCHOOL STYLE

    Υ.Γ.1 Μαγκιά σας.Αυτό θα σας κάνει να ξεχωρίσετε από τους πολλούς.

    Υ.Γ.2 Είμαι αρκετά μακριά,για να τραβηχτώ στην Κερατέα,οπότε εκεί δεν θα τα πούμε.Όμως όσοι μπορείτε στηρίξτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σίγουρα το γεγονός ότι συνέπεσαν πολλές συναυλίες ταυτόχρονα ήταν ένας ανασταλτικός παράγοντας, όπως και το ότι η συγκεκριμένη έγινε Κυριακή...αλλά πιστεύω θα μπορούσαμε να είμαστε έστω διπλάσιοι. Επίσης σέβομαι απεριόριστα όλους όσους έρχονται από επαρχία μόνο για τα lives...και στους Wisdom ήταν άτομα από Βολό και Θεσσαλονίκη και έκαναν αισθητή tη παρουσία τους! Οσο για την Ελληνική Hardcore σκηνή δε κατηγόρησα κανέναν...την απογοήτευση μου εξέφρασα...πάντως έχω ζήσει και καλύτερες εποχές τότε που γεμίζαμε το ΑΝ μόνο και μόνο για να δούμε για 1000στη φορά μια Ελληνική μπάντα...οπότε οι συγκρίσεις μου έρχονται αυτόματα! Ευχαριστώ για τη συμετοχή πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή έχω διαβάσει και άλλα άρθρα σου,καταλαβαίνω ότι τα έχεις ζήσει από ''μέσα'',άσε που όταν έπαιρνες δίσκους,εγώ ήμουν μπέμπης...χαχαχα
    Κακά τα ψέματα,σκηνές όπως αυτή του Hardcore,μόνο στην Αθήνα μπορούν να αναπτυχθούν,πρίν γίνουν ευρύτερα γνωστές και στις υπόλοιπες μεγαλουπόλεις(κυρίως).
    Δεν αναφερόμουν σε σένα,γενικά μιλούσα...γιατί έχω ξενερώσει με πολλά γύρω από την φάση.Τα ξέρεις καλύτερα(αυτό το ρημάδι το unity...),οπότε δεν έχει νόημα να σε ζαλίζω...
    Τα λέμε!

    OLD SCHOOL STYLE

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...