Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Aνταπόκριση : Hard Resistance - Soundkrash @ Ground Zero (7-3-2015)


Νοιώθω ευλογημένος που μου έτυχε να ζω σε μια πόλη όπου οι hardcore συναυλίες είναι το "talk of the town" που θα λέγανε και στο χωριό σας. Δε γίνεται ρε φίλε να έχω 3-4 hardcore live τη βδομάδα και να έχεις την απαίτηση Σάββατο βράδυ, κι ενώ έχω ήδη πήξει στα live, να μου ζητάς να δώσω και 10...10 ρε φίλε, ευρώ για να κουνήσω το κώλο μου και να πάω να δω κάποιους Hard Resistance!



Κι όμως 20-30 αργόσχολοι είχαν το θράσος να πάνε να δούνε αυτούς τους "πουθενάδες" που και καλά ήταν μέσα στα 3-4 συγκροτήματα που κάνανε την έκρηξη της Ευρωπαϊκής hardcore σκηνής κάπου στις αρχές των '90ς. Ετσι κι αλλιώς οι περισσότεροι που λένε πως ανήκουν στη hardcore σκηνή σήμερα, τότε δεν είχαν καν γεννηθεί. Που να το ψάχνουμε τώρα; beatdown, μαγκιά, tattoo και thug attitude...αυτό είναι το hardcore!

YΓ1:Αυτή τη φορά δε φταίει ο διοργανωτής. Ιστορική μπάντα με ένα LP και ένα ΕΡ τα τελευταία 2 χρόνια που απλά τα σπάνε...αλλά πιθανόν δε μπήκε κανείς στο κόπο να τα ακούσει.

ΥΓ2:Oι Soundkrash πολύ καλύτεροι σκηνικά και σαν ήχος από τη τελευταία φορά που τους είχα ακούσει. Panteri-ζουν αρκετά πλέον...αλλά στους Hard Resistance δεν προσπάθησαν καν να αποτρέψουν το φιάσκο ενώ την ώρα του δικού τους σετ οι μισοί Hard Resistance τουλάχιστον ήταν στη πρώτη σειρά και τους παρακολουθούσαν. Tα "Unity" και η πραγματική hardcore νοοτροπία σε κάτι τέτοιες λεπτομέριες φαίνονται...κι όχι στα ανάποδα καπέλα!

YΓ3: Νοιώθω την ανάγκη να ζητήσω μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ συγνώμη από τους Hard Resistance για τα χάλια μας!


CyCo Alx




1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα Alx,

    λόγω οικονομικού και απόστασης έχασα το λαιβ για το οποίο περίμενα καιρό και το άφησα πίσω μου,μέχρι σήμερα που διάβασα το άρθρο σου...μου έδωσες μια γερή μπουνιά στο στομάχι καθότι θα έπρεπε να ήμουν εκεί,να έχω κάνει τα κουμάντα μου και να είμαι εκεί για μια μπάντα που μαζί με ryker's,brightside,discipline,tech 9 και κάμποσους ακόμα με κάνουν να περηφανεύομαι για την "δικιά μας" σκηνή...την Ευρωπαική...ζητώ συγγνώμη από τους Βέλγους μα πιο πολύ από τον διοργανωτή που του έκανα παράπονα γιατί δεν βλέπουμε τέτοιες μπάντες και τελικά ήμουν απών...ευχαριστώ και ένα μεγάλο respect στους φίλους μου από Σαλαμίνα,Αθήνα και στους υπόλοιπους που βρεθήκατε εκεί...εγώ ντρέπομαι για λογαριασμό μου...

    OLD SCHOOL STYLE

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...