Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Luicidal - s/t (2014)


Τον Louie Mayorga τον θυμάστε; Ηταν ο μπασίστας των Suicidal Tendencies στο πρώτο άλμπουμ και στο Join The Army. Εκτοτε, από το 1987 δηλαδή, τα ίχνη του αγνοούνταν μέχρι το σωτήριο έτος 2012 όπου παρέα με τον άλλον πρώην Suicidal ντράμερ R.J Herrera, μας προέκυψαν οι Luicidal!


H ιστορία λέει πως ο Mayorga έγραψε τη μουσική για το "Institutionalized" , μετά την απομάκρυνση του από τους Suicidal δε ξανασχολήθηκε με τη μουσική μέχρι που σε μια συναυλία των Fishbone πριν δύο χρόνια τους είδε να παίζουν το εν λόγω κομμάτι και έμεινε έκπληκτος με την απήχηση που είχε ακόμα στο κόσμο. Κάπως έτσι αποφάσισε να κερδίσει το χαμένο έδαφος τόσων χρόνων και να φτιάξει τους Luicidal μαζί με άλλους πικραμένους...sorry...πρώην μέλη των Suicidal για να μας ξαναβάλουν στο πνέυμα της σκηνής του Venice στα '80'ς.

Δε ξέρω πως σας ακούγονται εσάς όλα αυτά, αλλά εμένα μόνο και μόνο από το γελοίο όνομα της μπάντας και τη συνεχή αναφορά στους Suicidal, μου προκαλούν αηδία και εμετό. Στο άλμπουμ συμμετέχει και ο έταιρος πικραμένος Kevin Guercio, πρώτος τραγουδιστής των No Mercy μεχρι που του έφαγε τη θέση ο Muir. Επίσης σε κάποια κομμάτια στις κιθάρες συναντάμε τον Rocky George και για μεγαλύτερο όνομα σε guest  τον Η.R των Bad Brains, όπου κλείνει το άλμπουμ με μια άλλη εκδοχή του "Kumbaya" όπου πέρα από τη συμμετοχή του είναι παντελώς αδιάφορο κομμάτι.



Κατα τ'αλλα, το άλμπουμ είναι συμπαθητικό και τίμιο όσο έχει να κάνει με το μουσικό κομμάτι. Σε καμία περίπτωση δε φτάνει τα επίπεδα ποιότητας των δύο πρώτων άλμπουμ των Suicidal άλλα όντως έχει την αύρα και το συναίσθημα εκείνης της εποχής. Επιασα τον εαυτό μου, αν και απόλυτα αρνητικός επί της αρχής, να σιγοτραγουδάω και να χτυπάω το ποδί μου στο ρυθμό του "Changed World" και του "You Always Knew". Κομμάτια σαν το "Green Light" όντως μου θύμισαν τις παλιές καλές hardcore μέρες. Κατα τ'αλλα το άλμπουμ έχει και κάμποσα αδιάφορα κομμάτια που είναι σε πιο punk ρυθμούς και εμένα τουλάχιστον μου φάνηκαν λίγο αφελή.

Η βαθμολογία που βάζω είναι καθαρά για το μουσικό κομμάτι, το ηθικό επειδή το hardcore είναι κάτι παραπάνω από μουσική, πιστεύω πως είναι προσωπικό θέμα του καθένα.

Υ.Γ: Δε θα μου κάνει καμία εντύπωση αν οι Suicidal αγκαλιάσουν όλη αυτή τη...προσπάθεια. Suicidal Family γαρ!

CyCo Alx

Αξιολόγηση :7/10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...