Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Ανταπόκριση : Born From Pain live στο Jasmin (3/3/2012)


Στις 3 Mαρτίου, υποδεχτήκαμε τους Born From Pain στο Jasmin. Ποτέ δεν ήμουν fan τις συγκεκριμένης μπάντας αλλά πήγα μιας και είχε περάσει καιρός από τη τελευταία φορά που πήγα σε hardcore συναυλία.


Μη περιμένετε τώρα να σας πω ποια κομάτια έπαιξαν και ποια όχι, όπως έχω ξαναπεί πάω στις συναυλίες για ν'ακούσω μουσική και να περάσω καλά και όχι για να κρατάω σημειώσεις.

Οι  Born From Pain βγήκαν στη σκηνή (αν μπορεί να χαρακτηριστεί σκηνή αυτό το πράγμα) γύρω στις 11. Προσπάθησαν να ζεστάνουν το κόσμο αλλά με λάθος τρόπο. Οφείλω να ομολογήσω ότι τα κομμάτια τους, ειδικά τα παλαιότερα ακούγονται καλύτερα live, αλλά στις συναυλίες όπως έχω ξαναγράψει, το τελικό σκορ το γράφει η χημεία της μπάντας με το κοινό.

"Επαγγελματική"  θα χαρακτήριζα τη συγκεκριμένη εμφάνιση των Born From Pain, προσπαθούσαν να ζεστάνουν το κόσμο με ατάκες του στυλ "Come on Athens", "Circle Pit Athens", "Thank You Athens"...όπως έλεγα και σε μια φίλη μου μετα το live πλέον δε θα γυρίζω όταν κάποιος φωνάζει Alx...αλλά στο Athens!

Στα παλαιότερα τους τραγούδια, μετά από τα παρακάλια του τραγουδιστή, στήθηκε ένα στοιχειώδες pit. Οσοι συμμετείχαν σε αυτό, στα μάτια μου, φάνηκε πιο πολύ ως υποχρέωση παρά ως αποτέλεσμα πόρωσης. Βασικά δε βοήθούσε και το μέρος για κάτι παραπάνω. Μας παρουσίασαν και 2-3 νέα τους τραγούδια που δε φάνηκε να συγκινούν κανένα και ούτε εμένα μου άρεσαν, κάπου εκεί ήταν που έκανε και κοιλία η όλη υπόθεση και το bar άρχισε να έχει πιο ενδιαφέρον περιεχόμενο από τη σκηνή!

Σε γενικές γραμμές στα 45-50 λεπτά που έπαιξαν, δε περάσαμε και άσχημα, αλλά δε μπορώ να πω πως  θα μου μείνει αξέχαστη η βραδυά. Φιλότιμη προσπάθεια από τη μπάντα αλλά φάνηκαν και οι ίδιοι λίγο "σοκαρισμένοι" με το χώρο που καλέστηκαν να παίξουν και αυτό είχε ως αντίκτυπο να μη βγεί το αναμενώμενο αποτέλεσμα.

Συμπέρασμα...Το Jasmin δεν είναι χώρος για τέτοιες συναυλίες..., οι Born From Pain πρέπει να είναι καλοί σε "κανονικές" συναυλίες, ελπίζω να τους ξαναδώ με καλυτερες συνθήκες.

CyCo Alx

ΥΓ: Respect στα εισιτήρια φωτοτυπίες!!!!...τι άλλο θα δούμε?



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...